6 Kasım 2018 Salı

Sigara bıraktıran sosyal medya

 Sosyal medyada takip ettiğim bazı sayfalardan gördüğüm kadarı ile sigarayı bırakmak isteyen ve mücadele eden çok sayıda insan var.Birçoğu dayanamıyorum diye mücadeleyi terk ediyor ve zehirli hayata devam ediyor.Bence sigara bırakmak isteyen kişinin önce zihnen kendisini hazırlaması gerekiyor,ben zamanında sigarayı bırakmadan önce her gece birkaç saat içimden "sigara içmek istemiyorum" diye defalarca tekrar ediyordum, herkes kendine göre buna benzer bir slogan bulup bunu zihnini hazırlamak için defalarca tekrar edebilir.
  Bu sosyal medya sayfalarında sigarayı bırakmış bazı arkadaşlar bırakmak isteyen arkadaşlara ellerinden geldiğince psikolojik destek verip mümkün olduğunca değişik ve kendi tecrübelerine dayanan tavsilerde bulunuyorlar,bu gerçekten takdir edilecek bir olay çünkü ne kadar çok kişiyi dumansız hava sahasına dahil edersek sağlıklı toplum olarakda geleceğimize olumlu yönde katkı sağlamış oluyoruz.Bu sayfayada bir şekilde ulaşan arkadaşlarıma burdaki çeşitli tavsiyeleri inceledikten sonra facebookdaki sigarayı bırakmak isteyenler sayfasına davet ediyorum.Hayatınızı güzel ve sağlıklı yaşayın!

 

Hiç yorum yok: